Klantenservice

Meestgestelde vragen

Meestgestelde vragen

Wat is de levertijd van een artikel of bestelling en is deze op voorraad:

Indien een artikel voorradig is, staat dit bij het betreffende artikel vermeld. Bijvoorbeeld: “Nog 13 exemplaren beschikbaar

Indien voorradig en voor 16.00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal deze via DHL worden verzonden. Het ontvangen van deze pakketten kan op maandag, dinsdag of donderdag.

Wanneer het product er niet is zal er duidelijk een levertijd bij vermeld staan. Bijvoorbeeld: “Gemiddelde verwachte levertijd circa 2 tot 3 weken

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien een artikel voorradig is, staat dit bij het betreffende artikel vermeld. Bijvoorbeeld: “Nog 4 stuks op voorraad”

Indien voorradig en voor 16.00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal deze via DHL worden verzonden. Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst.

Wanneer het product niet voorraadig is zal er duidelijk een verwachte levertijd bij vermeld staan. Bijvoorbeeld: “Gemiddelde verwachte levertijd circa 1 tot 3 weken” of “Verwachte leverdatum: 6 mei”

Vragen of advies?

Wij helpen je graag. Bel naar 0591 – 346 308 (elke werkdag van 10:00 – 17:00), e-mail naar info@meubel-shop.nl of gebruik de chatfunctie op onze website.

Ruilen en retourneren

Niet helemaal tevreden? Wij helpen je!

Een product via het internet of de telefoon besteld en toch niet helemaal tevreden? Veel van onze producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Sommige producten zijn uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf samengesteld hebt (maatwerk). Wel hanteren wij een aantal voorwaarden, zorg bijvoorbeeld dat de originele verpakking bewaard blijft.

14 dagen bedenktermijn

Bij Meubel-shop.nl loop je geen enkel risico. Voor elk online besteld product geldt een bedenktermijn van 14 dagen, ingaande de eerste dag nadat de bestelling bij je is afgeleverd. Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop en is het product ongebruikt en onbeschadigd, dan kan je het, zonder opgaaf van redenen, aan ons retourneren. Wij adviseren altijd de verzenddoos en de originele pakking voorzichtig open te maken, zodat je deze weer kunt gebruiken als je de bestelling wilt terugsturen.

Ruilen

Wil je een artikel ruilen omdat deze tijdens vervoer is beschadigd of bijvoorbeeld omdat je toch liever een andere kleur hebt, dan is dat natuurlijk mogelijk. Valt het product binnen de afmetingen voor PostNL pakketpost, dan kan je deze kosteloos naar ons retourneren via PostNL. Is het vervangende artikel op voorraad, dan sturen wij deze toe zodra de retourzending door ons is ontvangen.

Betreft het een omruiling van grote artikelen, zoals banken, tafels of kasten.

Ook dan ruilen we deze kosteloos om. In dit geval neemt onze planning – na aanmelding van je omruil artikel, bij onze klantenservice – contact met je op om een passende omruilafspraak te maken.

Procedure ruilen (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)

Neem contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt ruilen.
Na aanmelding van je omruiling ontvang je van onze klantenservice en retourlabel en een omruilformulier. Vermeld hierop, welk artikel je terug wilt sturen en welk artikel je hiervoor in de plaats wenst te ontvangen (naam, kleur en productcode).
Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar Meubel-shop.nl  zoals aangegeven op het retourformulier en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
Verpak het product met zorg in de originele verpakking en lever het pakket vervolgens gratis af bij een kantoor van PostNL: Na ontvangst van het pakket zal het nieuwe pakket naar je toegezonden worden. Is het vervangende product goedkoper, dan storten wij het verschil binnen 4 werkdagen retour op de bij ons bekende bankrekening. Is het vervangende product duurder, dan zenden we een email met een aanvullende factuur en betaalinstructies.

Retourneren (herroepen overeenkomst)

Valt het te retourneren product binnen de afmetingen en het maximale gewicht voor PostNL pakketpost, dan zijn de retourkosten voor retourzendingen van zowel adressen in Nederland als België, gratis. Het maximale formaat voor PostNL pakketpost is: 176 x 78 x 58 cm. Het maximale gewicht is 30 kg. Betreft het te retourneren artikel een zwaarder of een (ingepakt in de originele doos) groter product die buiten de PostNL pakketpost maten valt (zoals bijvoorbeeld een bank, eettafel of kast), dan zal onze zal de klantenservice contact opnemen om een afspraak te maken om het meubel op te halen. De kosten voor het ophalen van de retourzending bedragen in dit geval € 100,-. Uiteraard is het ook mogelijk om het artikel zelf naar ons distributiecentrum terug te brengen.

Procedure retourneren PostNL

pakketpost (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)
Neem altijd eerst contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt retourneren. Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar meubel-shop.nl zoals aangegeven door onze klantenservice en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
Verpak het product met zorg – in de originele verpakking – en lever vervolgens het pakket gratis af bij een PostNL punt:
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.
Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag (+ de eventueel betaalde verzendkosten) wordt vervolgens binnen 4 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst door ons terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening.

Procedure retourneren grote producten, zoals banken, tafels en kasten (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)
Neem altijd eerst contact op met onze afdeling Klantenservice en meld dat je een artikel wilt retourneren.
Verpak het product met zorg – in de originele verpakking – volg de gegeven instructies van onze klantenservice op:
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, ontvang je van ons een bevestiging per email.
Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag (met aftrek van de eventuele retourkosten) wordt vervolgens binnen 4 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst door ons terugbetaald op de bij ons bekende bankrekening, met aftrek van de kosten van de retourzending.

Zoek op onderwerp

Bestellen

Indien een artikel voorradig is, staat dit bij het betreffende artikel vermeld. Bijvoorbeeld: “Nog 4 stuks op voorraad”

Indien voorradig en voor 16.00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal deze via DHL worden verzonden. Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst.

Wanneer het product niet voorraadig is zal er duidelijk een verwachte levertijd bij vermeld staan. Bijvoorbeeld: “Gemiddelde verwachte levertijd circa 1 tot 3 weken” of “Verwachte leverdatum: 6 mei”

Bezorgen

Indien voorradig en voor 16.00 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal deze via DHL op DPD worden verzonden.
Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar, wanneer het item op voorraad is, om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst of stukgoedvervoerder. Onze planning neemt via de mail contact met je op voor een passende afspraak.

Betalen

Betalen bij Meubel-shop.nl is gemakkelijk. Of je nu een aankoop doet vanachter je computer, of bestelt vanaf je ipad of mobiele telefoon. Jij kiest zelf de betaalmethode die het beste bij je past. En in onze winkels kun je natuurlijk ook contant of via pin betalen.

Voor online betalen kun je kiezen uit de volgende mogelijkheden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Paypal
  • Bankoverschrijving 

iDEAL

Bij Meubel-shop.nl kun je met internetbankieren via iDEAL jouw aankoop betalen. Je rekent je bestelling direct af en betaalt veilig online via je eigen bank.

  • Je betaalt veilig online direct via je eigen bank
  • Wij versturen jouw bestelling direct, mits op voorraad
  • Betalen met iDEAL is altijd gratis bij Meubel-shop.nl

Creditcards

Bij Meubel-shop.nl kun je betalen met creditcards van Mastercard, Visa of American Express. Je creditcardgegevens worden veilig versleuteld verzonden via de SSL-methode. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie om de de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.

  • Veilige betaalmethode, het hele proces verloopt via een beveiligde verbinding (SSL)
  • Wij versturen jouw bestelling direct, mits op voorraad
  • Betalingen met creditcards zijn gratis bij Meubel-shop.nl

PayPal

Heb je een PayPal rekening, dan kun je bij Meubelshopemmen.nl gemakkelijk betalen via je eigen Paypal account. Het enige wat je nodig hebt is je email en je PayPal wachtwoord.

  • Veilig bestellen zonder dat je creditcardgegevens of andere financiële informatie moet invullen
  • Wij versturen jouw bestelling direct, mits op voorraad
  • Betalen via PayPal is gratis bij Meubel-shop.nl


Bankoverschrijving – vooruitbetalen

Betaal je liever niet online via de webshop? Dan is het ook mogelijk om het bedrag per bank over te maken. Als je hiervoor kiest bij de betaalopties, dan ontvang je via Mollie een bevestigingsmail met de betaalgegevens. Zodra jouw betaling bij ons binnen is (dit kan één of twee werkdagen duren), zullen wij de bestelling verzenden.

ik heb een zakelijke vraag of een vraag over een projectinrichting

Meubel shop is ook op zakelijk gebied de juiste partner. Wij richten bijvoorbeeld horeca gelegenheden, zoals restaurants of kantoren, of een salon geheel opnieuw in en zorgen ervoor dat de bezoekers worden ontvangen in een vernieuwde en inspirerende omgeving. Meer weten? Maak een afspraak met onze zakelijke adviseur of kom langs in onze meubel shop winkel om inspiratie op te doen. Wij denken graag mee met elke ondernemer! Je kan je zakelijke aanvraag ook versturen naar info@meubelshopemmen.nl!

Garantie

Wettelijke garantie

Voor ieder product geldt de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Dit kan zijn reparatie of vervanging van het betreffende product of terugbetaling van het door jou betaalde aankoopbedrag.

Een melding die betrekking heeft op wettelijke garantie kun je rechtstreeks doen aan onze afdeling klantenservice.

Fabrieksgarantie

Het kan zijn dat er ook sprake is van fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie die wordt gegeven door de fabrikant of importeur . De fabrikant of importeur kan hierbij zelf voorwaarden stellen aan de garantie. De garantietermijn kan per fabrikant/importeur verschillen. De fabrieksgarantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten. Gaat een product defect binnen de fabrieksgarantie termijn, ook dan kun je dat melden aan onze afdeling klantenservice. Wij zullen dan namens jou de kwestie voorleggen aan de betreffende leverancier.

Extra garantie pakket

Voor zitmeubelen bieden wij de mogelijkheid om direct bij aankoop het All-In House servicepakket af te sluiten. Dit pakket biedt een uitgebreide garantie inclusief vlekkenservice, gedurende een periode van 5 of 3 jaar. Een melding die betrekking heeft op het All in House service pakket kun je rechtstreeks doen aan de servicedienst van All-In House. Onze servicedienst is telefonisch bereikbaar via: +31 (0)55 357 5411.

Winkel

Meubel-shop.nl  heeft één fysieke vestiging in Emmen. De actuele openingstijden kun je hieronder vinden.

Adres 

Nijbracht 81, 7821 CB Emmen

Openingstijden winkel

  • Maandag 10:00 - 17:00 uur
  • Dinsdag 10:00 - 17:00 uur
  • Woensdag 10:00 - 17:00 uur
  • Donderdag 10:00 - 21:00 uur
  • Vrijdag 10:00 - 17:00 uur
  • Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
  • Zondag Gesloten
  • Bel: 0591 - 34 63 08Wij staan voor je klaar
  • info@meubel-shop.nl
  • Kom naar onze winkel Nijbracht 81 A
    7821 CB Emmen
    Route

  • Chat met ons!Open rechtsonder de chat