Service

Onze klantenservice

Heeft u vragen of een probleem met onze site of bestelling? U kunt altijd contact met ons
opnemen via onderstaande gegevens.
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Telefoon         : 0591 34 63 08
WhatsApp      : 0591 34 63 08
Email               : info@meubel-shop.nl

Indien het product op voorraad is, zal de levering binnen 1 tot 4 dagen bij de klant zijn. Wanneer het product niet meer op voorraad is, wordt dit vermeld bij het artikel.

In de meeste gevallen is er sprake van fabrieksgarantie, maar dit verschilt per fabrikant.
De garantie geldt alleen voor fabrieksfouten.

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Voor kleinere artikelen zijn er geen retourkosten. Voor grotere artikelen die niet binnen de standaardafmetingen van PostNL vallen, worden er wel retourkosten in rekening gebracht. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het product. Wij kunnen je hierover direct informeren via telefoon of e-mail. Goede communicatie is hierbij belangrijk, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Beschadigd product ontvangen?

Heb je een beschadigd product ontvangen? Maak dan foto’s van de schade en meld dit zo snel mogelijk via e-mail. Om het proces te versnellen, vragen we je de volgende gegevens in je e-mail te vermelden:

  • Foto’s van de schade
  • Je ordernummer
  • Je naam
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht

Wij zullen je melding beoordelen en streven ernaar om binnen 24 uur te reageren met een passende oplossing.

Payments

Hoe kan je betalen?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Ideal, PayPal, Apple pay & achteraf betalen met Klarna

Ontvang tijdelijk 10% korting!

Gebruik code meubelshop10 bij het afrekenen. Uitgezonderd acties, geselecteerde merken en afgeprijsde artikelen.