10% korting met kortingscode: 10%19645
10% korting met kortingscode: 10%19645

Niet volledig tevreden?

Wij staan voor je klaar!

Heb je een product online of telefonisch besteld en ben je toch niet helemaal tevreden? Bij veel van onze producten heb je de mogelijkheid om ze binnen 14 dagen te retourneren. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals producten die je zelf hebt samengesteld (maatwerk). We hanteren wel een aantal voorwaarden; zorg er bijvoorbeeld voor dat je de originele verpakking bewaart.

14 dagen bedenktijd

Bij Meubel-shop.nl bieden we je een zorgeloze winkelervaring. Voor elk online aangeschaft product geldt een bedenktijd van 14 dagen, ingaand op de eerste dag nadat je bestelling is afgeleverd. Mocht je niet volledig tevreden zijn met je aankoop en is het product ongebruikt en onbeschadigd, dan kun je het zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren. We raden je aan om de verzenddoos en de originele verpakking voorzichtig te openen, zodat je deze opnieuw kunt gebruiken als je besluit de bestelling terug te sturen.

Omruilen

Als je een artikel wilt omruilen vanwege transportschade of omdat je bijvoorbeeld een andere kleur prefereert, is dat uiteraard mogelijk. Indien het product binnen de afmetingen van PostNL pakketpost valt, kun je het kosteloos naar ons retourneren via PostNL. Als het vervangende artikel op voorraad is, sturen wij het zodra we de retourzending ontvangen hebben.

Bij het omruilen van grote artikelen, zoals banken, tafels en kasten, geldt ook dat we dit kosteloos doen. In dit geval neemt onze planningsafdeling, na aanmelding van je omruilartikel bij onze klantenservice, contact met je op voor een geschikte omruilafspraak.

Omruilprocedure

mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst

Neem contact op met onze klantenservice om een artikel om te ruilen.
Na aanmelding ontvang je van ons een retourlabel en een omruilformulier. Vermeld hierop welk artikel je terugstuurt en welk artikel je hiervoor wilt ontvangen (naam, kleur en productcode).
Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar Meubel-shop.nl zoals aangegeven op het retourformulier en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en lever het pakket gratis af bij een PostNL-kantoor. Na ontvangst sturen wij het nieuwe pakket naar je toe.
Als het vervangende product goedkoper is, storten wij het verschil binnen 4 werkdagen terug op je bankrekening. Is het vervangende product duurder, dan sturen we een e-mail met een aanvullende factuur en betaalinstructies.
Retourneren (herroepen overeenkomst)

Indien het te retourneren product binnen de afmetingen en het maximale gewicht voor PostNL pakketpost valt, zijn de retourkosten gratis voor zowel Nederlandse als Belgische adressen. Het maximale formaat voor PostNL pakketpost is: 176 x 78 x 58 cm en het maximale gewicht is 30 kg. Als het te retourneren artikel zwaarder is of groter (verpakt in de originele doos) en buiten de PostNL pakketpost maten valt (bijvoorbeeld een bank, eettafel of kast), neemt onze klantenservice contact op om een afspraak te maken voor het ophalen van het meubel. De kosten voor het ophalen van de retourzending bedragen in dit geval €75,-. Uiteraard kun je het artikel ook zelf naar ons distributiecentrum terugbrengen.

Volg deze stappen

om een artikel te retourneren

Neem eerst contact op met onze klantenservice om een artikel te retourneren.
Gebruik voor de retourzending de adresgegevens naar Sfeer.nl zoals aangegeven door onze klantenservice en vermeld deze duidelijk op de retourzending.
Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en lever het pakket gratis af bij een PostNL-punt.

Na ontvangst van het geretourneerde artikel sturen we je een bevestiging per e-mail. Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag (+ eventuele verzendkosten) wordt binnen 4 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product teruggestort op je bankrekening, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst.

Retourprocedure

voor grote producten zoals banken, tafels en kasten (mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst)

Neem eerst contact op met onze klantenservice om een artikel te retourneren.
Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking en volg de gegeven instructies van onze klantenservice op.

Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail. Het door jou reeds betaalde aankoopbedrag (minus eventuele retourkosten) wordt binnen 4 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product teruggestort op je bankrekening, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, met aftrek van de kosten van de retourzending.

Klachtenafhandeling

We behandelen je bestelling altijd met de grootst mogelijke zorg. Mocht er toch iets niet naar wens zijn verlopen, dan kun je je klacht opsturen via onze contact pagina.